Welcome to the Official Robocraft Wiki! If you are confused about how to do something within a page, run into problems or have suggestions, refer to the Wiki Formatting Guide or contact an admin.

Chassis/nl

From Robocraft Wiki
Jump to: navigation, search
Chassis
Movement Block
Weapons
Special Block
Cosmetic Block

Chassis cubes zijn de basis bouwblokken van Robocraft, die de basis waarop je je robot bouwt omvatten. Deze blokken kunnen geplaatst worden om verschillende armor types te creëeren.

Soorten blokken[edit | edit source]

Er zijn vier verschillende soorten van Chassis cubes.

  • Health Cubes zijn de meest basis blokken van je robot. Ze komen in veel verschillende vormen en leveren Health Boost aan je robot.
  • Light Cubes hebben het dubbele aantal leven als Health Cubes, maar zijn lichter, Hebben een kleinere Health Boost, en kosten meer CPU.
  • Helium zijn blokken die opwaartse kracht leveren. Ze hebben een hogere CPU kost dan Health Cubes.
  • Rods zijn lange paal-achtige blokken die in verschillende vormen komen, en variëren van 3 tot 5 blokken in lengte..
  • Struts lijken veel op rods en komen in dezelfde vormen, maar zijn 3 keer zo breed en hebben meer leven per CPU dan Health Cubes.

Health Cubes[edit | edit source]

Cube.png

Health Cubes

Costs: 10 Robit.png
Sell Price: 1 Robit.png
Premium Sell Price: 3 Robit.png

De meest basis blokken van je robot. Ze komen in verschillende vormen zoals de Full Cube (afgebeeld). Elk blok levert een Health Boost van 0.06% aan je robot.

Light Cubes[edit | edit source]

Light cube.png

Light Cubes

Costs: 120 Robit.png
Sell Price: 24 Robit.png
Premium Sell Price: 72 Robit.png

Light Cubes zijn lichtere varianten van Health Cubes die twee keer zoveel leven hebben als health Cubes maar kosten 3 CPU in plaats van 1 voor Health Cubes. Ze leveren een Health Boost van 0.05%, wat kleiner is dan dat van Health Cubes. Ze komen ook in dezelfde vormen.

Glas[edit | edit source]

Glass cube.png

Glass

Costs: N/A (Niet te kopen) Robit.png
Sell Price: 8 Robit.png
Premium Sell Price: 24 Robit.png

Glass Cubes zijn semi-transparante versies van de Health Cubes. Voor de rest zijn ze identiek aan Health Cubes en komen in dezelfde vormen.

Helium[edit | edit source]

Helium.png

Helium

Costs: 600 Robit.png
Sell Price: 150 Robit.png
Premium Sell Price: 450 Robit.png

De Helium Cube is een speciaal blok dat 6 CPU kost. Het kan gebruikt worden om robots te stabiliseren, te verlichten of verder te doen springen of zweven. In tegenstelling tot Health Cubes bieden ze geen Health Boost.

Rods[edit | edit source]

Rods.png

Rods

Costs: 300 - 500 Robit.png
Sell Price: 75 - 125 Robit.png
Premium Sell Price: 225 - 375 Robit.png

Rods zijn lange slanke blokken. Ze komen in verschillende grootten zoals de Short Rod (afgebeeld). Rods kostte verschillende CPU hoeveelheden, afhangend van de grootte maar zijn veel lichter dan andere Chassis Cubes. Ze bieden ook geen Health Boost.

Struts[edit | edit source]

Struts.png

Struts

Costs: 2,250 - 3,750 Robit.png
Sell Price: 563 - 938 Robit.png
Premium Sell Price: 1,688 - 2,813 Robit.png

Struts lijken veel op Rods, maar zijn breder, zwaarder, en vereisen drie keer zoveel CPU met toevoeging van meer leven. Zoals Rods, bieden ze geen Health Boost.

Carbon Cubes[edit | edit source]

Carbon Letter Cube.png

Carbon Letters

Costs: N/A (Unforgeable) Robit.png
Sell Price: 10 Robit.png
Premium Sell Price: 30 Robit.png

Carbon Cubes zijn kosmetische blokken waarvan de functie identiek is aan Health Cubes. Ze verschillen in uiterlijk en het feit dat ze maar 1 vorm hebben. -- Alleen de volle blokken zijn verkrijgbaar. Zoals andere kosmetica zijn ze alleen verkrijgbaar in Crates. De letters op het blok zijn de letters in "Carbon" en kunnen van oriëntatie veranderd worden door te draaien.

Carbon Sign Cube.png

Carbon Logo

Costs: N/A (Unforgeable) Robit.png
Sell Price: 10 Robit.png
Premium Sell Price: 30 Robit.png

Carbon Cubes zijn kosmetische blokken waarvan de functie identiek is aan Health Cubes. Ze verschillen in uiterlijk en het feit dat ze maar 1 vorm hebben. -- Alleen de volle blokken zijn verkrijgbaar. Zoals andere kosmetica zijn ze alleen verkrijgbaar in Crates. In tegenstelling tot de andere Carbon Cube, heeft dit blok op alle kanten hetzelfde patroon.