Welcome to the Official Robocraft Wiki! If you are confused about how to do something within a page, run into problems or have suggestions, refer to the Wiki Formatting Guide or contact an admin.

Hello there! We are conducting a survey to better understand the user experience in making a first edit. If you have ever made an edit on Gamepedia, please fill out the survey. Thank you!

Pilot Seat/nl

From Robocraft Wiki
Jump to: navigation, search
Chassis
Movement Block
Weapons
Special Block
Cosmetic Block

De Pilot Seat was verwijderd uit de game in de Spectrum Combat update].

Wanneer Robocraft 1.0 is uitgekomen op 24 augustus 2017, zijn de Pilot Seats terug toegevoegd in de vorm van Cosmetics.

Deze Seats waren gegeven aan Players op de Release van Robocraft 1.0, afhangend van wanneer het account van de Player is gemaakt. De Seats kwamen ook met een paar Protonium Salvage Crates. Deze Seats zijn nu niet meer verkrijgbaar.

Alle Seats hebben een animatie die ze doen lijken op hologrammen.

De animatie van alle vier Pilot Seats

Seats[edit | edit source]

Er zijn vier Seats in totaal:

Afbeelding Naam Verkoopprijs Gekregen wanneer tier
Pilot Seat Cray.png Pilot Seat Cray 600 Robit.png Account gemaakt werd voor 1.0 Uncommon
Pilot Seat Gene.png Pilot Seat Gene 2,250 Robit.png Account gemaakt werd voor 2017 Rare
Pilot Seat Mega.png Pilot Seat Mega 9,375 Robit.png Account gemaakt werd voor 2016 Epic
Pilot Seat Retro.png Pilot Seat retro 18,750 Robit.png Account gemaakt werd voor 2015 Legendary

Statistieken[edit | edit source]

Alle seats hebben dezelfde statistieken.

Afbeelding Leven Health CPU Lading CPU Massa (kg) Mass
Pilot Seat Retro.png 0 1 0

Trivia[edit | edit source]

  • Voor Pilot Seats zijn verwijderd, waren ze de belangrijkste delen van een robot. Als de Seat werd vernietigd, was je robot ook vernietigd.
  • Meer ervaren Players gebruiken de taktiek genaamd Triforcing waar ze schade proberen weg te herleiden van de Seat om niet vernietigd te worden na een Railshot penetreert door het armor en de blokken onder de Seat vernietigd terwijl je robot nog intact was. Players gebruikten deze taktiek ook om wapens een beetje te beschermen.
  • Een groot probleem met Pilot Seats waren schietstoelen. Players plaatsten een thruster op de achterkant van de Seat en wanneer alle blokken waren vernietigd buiten de Seat en de Thruster vloog de Player omhoog als een heel klein doelwit tegen hoge snelheid wat het bijna onmogelijk maakte om te raken en de match soms een paar minuten vertraagde.